بزرگترین گروه های واتس اپی

به ما بپیوندید...

بزرگترین گروه های واتس اپی

به ما بپیوندید...

قوانین و سوالات رایج



چرا هایی که برای شما ممکنه پیش بیاد...

  • چرا باید قوانین را رعایت کرد؟
  • چرا باید هر مطلبی در گروه خودش باشه؟
  • چرا چت کردن توی اکثر گروه ها ممنوعه؟
  • چرا من به گروه چت دعوت نشدم؟
  • چرا قرار دادن لینک و آدرس اینترنتی ممنوعه؟
  • بخاطر سرعت کم اینترنت نمیتونم آهنگ و یا فیلم به گروه بفرستم آیا میتونم لینک بفرستم؟
  • چرا تبلیغ سایر گروه ها ممنوعه؟
  • چرا بعضی گروه ها مختلط و بعضی تک جنسیتی هستند؟
  • یکی از اعضای گروه برای من ایجاد مزاحمت کرده است. باید چکار کنم؟
  • ایا میتوان از پست ها تشکر کرد؟
  • هر وقت بخام میتونم گروه او ترک کنم؟
  • ایا برای ورود به گروه باید هزینه پرداخت کرد؟
  • من اطلاع رسانی کردم پس چرا حذف شدم؟
  • من یه آیه ؛ دعا در گروه ها قرار دادم پس چرا حذف شدم؟
  • آیا اسمی که موقع ورود به گروه از من میپرسید در گروه قرار میگیره؟
  • وقتی عضو گروه هستم گوشیم به طور مرتب ویبره میخوره.چکار باید بکنم؟
  • من چند تا مطلب دارم اما نمدونم باید کجا بزارم. باید چکار کنم؟
  • من عضو گروه فیلم و عکس ها هستم.چکارکنم حجم اینترنتم زود تمام نشه؟
  • چرا نباید عکس و اسم گروه را تغییر داد؟
  • اگه تو گروه ها مطلب نزارم و فعال نباشم آیا از گروه حذف میشم؟
  • اگه فعالیتم زیاد باشه امتیازی داره؟
  • من میخوام دوستمو دعوت کنم. باید چکار کنم؟

  

چرا باید قوانین را رعایت کرد؟
قوانین برای مدیر نیست. مدیران به قوانین احتیاجی ندارند. قوانین فقط برای نگه داشتن چارچوب گروه هاست. بدون رعایت قوانین مدت زیادی نمیگذره که گروه ها از هم می پاشند.
گروه مانند یک خونده س که شامل پدر ،مادر ،خواهر ،برادر و گاهی مهمان است. در این شرایط آیا نشان دادن هر نوع رفتاری درست است؟ عنوان هر مطلبی چطور؟ فرضا موقعی که وارد یکی از گروه ها میشین. و یک مطلب زیباش رو توی خونواده یا هر جای دیگری مطرح میکنین ممکنه طرف مقابل بگه منو تو اون گروه عضو کن خب در این صورت اگه یه گروه در هم باشه جرات این کارو ندارین و به هر بهانه ای طفره میرین. در صورتی که اگه یک گروه قانون مند باشه شما با افتخار به خونواده و یا دوستان خودتون میگین که عضو بشن.گروه باید اونقدر حس امنیت توش وجود داشته باشه که بتونین با خیال راحت در کنار دوستان و عزیزانتون از محیطش لذت ببرین.

 

چرا باید هر مطلبی در گروه خودش باشه؟ من دوست ندارم گروه های زیادی داشته باشم.
این دقیقا مثل وقتیه که شما تو یه اتاق بخوابید، غذا بخورید ، حمام کنید ، به عنوان توالت ازش استفاده کنید و مهمان دعوت کنید.... ایا عاقلانه است؟ مشخصا همه مثل هم نیستند. بعضی ها دنبال شعر ، بعضی متن ، جک ، بهداشتی ،مناجات و... هستند و ممکنه مطالب دیگه رو نخوان. کسی دوست نداره بین 300 یا 400 مطلب تنها 10 تاش مورد نظرش باشه.

 

چرا چت کردن توی اکثر گروه ها ممنوعه؟
این مورد بر میگرده به پسند کاربران و همچنین بازخورد گروه های قبلی. چت کردن باعث به حاشیه کشیده شدن گروه و انحراف از مسیر اصلی اون میشه. در کنار گروه ها معمولا یک یا دو گروه چت نیز داریم.


چرا من به گروه چت دعوت نشدم؟
کسانی که تو باقی گروه ها فعالیت بیشتری دارن و حاشیه کمتر به گروه چت اضافه میشن. کسانی که اخطار گرفتن و یا از باقی گروه ها اخراج شدن وارد گروه های چت نمیشن ، دوستانی که تازه واردن و یا فعالیتشون کم بوده میتونن فعالیتشونو بیشتر کنن تا وارد گروه چت بشن.
نکته : ورود به گروه چت کاملا با اختیار مدیر هستش.


چرا قرار دادن لینک و آدرس اینترنتی ممنوعه؟من کلی مطلب مفید دارم.
به دو دلیل عمده اول این که لینک هایی که واسه شما میفرستن غالبا تبلیغاتی هستن و در اصل شما دارین تبلیغات مجانی انجام میدید. گاهی حتی نمیدونید که تبلیغاتی هم تو اون آدرس وجود داره . دوم این که با پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن موبایل راحت ترین کار برای سرقت اطلاعات استفاده از همین لینک هاست که ممکنه هدف تصاویر و فیلم های شخصی ، شماره تلفن ها ، اس ام اس ها و حتی اطلاعات حساب بانکی باشه.


بخاطر سرعت کم اینترنت نمیتونم آهنگ و یا فیلم به گروه بفرستم آیا میتونم لینک بفرستم؟
در صورتی که لینک مستقیم باشه (برای مثال: http://site.com/music.mp3 ) مجازه . توجه داشته باشید که لینک های مستقیم هم ممکنه حاوی محتویات مخرب باشند.


چرا تبلیغ سایر گروه ها ممنوعه؟ گروه دوستم خیلی خوبه میخام بقیه بیان.
به چند دلیل اول این که در صورت آزاد بودن تبلیغات گروه پر از مطالب بی اساس و پوچ میشه و اعضا بعد از مدتی از محیط گروه زده میشن. دوم ممکنه گروهی که راجبش تبلیغ میشه جای مناسبی نباشه پس ما نمیخوایم که اعضامون به جاهای نامناسب راهنمایی بشن.

چرا بعضی گروه ها مختلط و بعضی تک جنسیتی هستند؟
تفکیک بر اساس موضوع گروه میباشد برای مثال گروه شعر یک گروه مختلطه که برای تمامی سنین آزاده و طبعا این گروه قوانین بیشتری داره.

 

یکی از اعضای گروه برای من ایجاد مزاحمت کرده است. باید چکار کنم؟
هیچ یک از اعضا حق فرستادن پیام شخصی به دیگر اعضا را ندارند. تنها راه ارتباطی گروه مخصوص بحث و گفتگو و در داخل گروه است. در صورت مزاحمت فورا به یکی از مدیران اطلاع دهید. پیگیری میشود. لازم به ذکر است مزاحمت منجر به اخراج از گروه ها و در موارد مشکل ساز ارجاع به مراجع قانونی .


ایا میتوان از پست ها تشکر کرد؟
تشکر باید به صورت شکلک و یا یکی دو کلمه و در یک خط باشد. و نیازی نیست در جواب تشکر از پست به حاشیه رفت . در صورتی که صحبت های نامربوط با موضوع مشاهده بشه بار اول تذکر و در صورت تکرار اخراج از گروه رو در پی داره.


هر وقت بخام میتونم گروه او ترک کنم؟
در صورتی که میخاین از یکه گروه انصراف بدید باید حتما به مدیر اطلاع بدید و بعد خارج بشین. در صورتی که بدون اطلاع از یک گروه خارج بیشن و یا از گروه اخراج شده باشید دیگر امکان بازگشت به گروه رو ندارین.


ایا برای ورود به گروه باید هزینه پرداخت کرد؟
در حال حاظر تمامی گروه ها به صورت رایگان فعالیت میکنن. در صورتی که یکی از اعضا و یا مدیران در چیزی با عنوان حق عضویت و یا عناوین مشابه درخواست کردند فورا به مدیر کل گروه ها اطلاع بدید (صفحه مدیرکل)


من اطلاع رسانی کردم پس چرا حذف شدم؟
قسمت اعظم مطالبی که به عنوان خبر و اطلاع رسانی هستند کذب و بی اساس هستند در مواردی عداه ای با این ترفند شماره و یا لینک های خودشون رو تبلیغ میکنن که ممکنه با مقاصد مخرب باشند . اگر مطلبی هست که فک میکنین بقیه باید در جریان قرار بگیرن به مدیر اطلاع دهید. در صورتی که مطلب درست باشه خود مدیر به اطلاع بقیه میرسونه.


من یه آیه ؛ دعا در گروه ها قرار دادم پس چرا حذف شدم؟
طبق قوانین فقط باید مطالب مربوط به گروه رو قرار بدید. این موارد رو میتونین در گروه مذهبی قرار بدید
مواردی که عنوان میشه مثلا این پیام رو برای 10 نفر بفرستید تا حاجت بگیرید کاملا کذب هستند و ممنوعه . در صورت تردید میتونین به مراجع مذهبی مراجعه کنید تا تردیدتون برطرف بشه.


آیا اسمی که موقع ورود به گروه از من میپرسید در گروه قرار میگیره؟
خیر. اون اطلاعات فقط در اختیار مدیر هست و محرمانه تلقی میشه. توی گروه شما به صورت شماره و اسمی که داخل پروفایلتون گذاشتین نشون داده میشین. در صورتی که نمیخاین اسمتون داخل گروه نمایش داده بشه وارد پروفایل واتساپتون بشید و اسمتونو تغییر دهید. راهنمای تغییر اسم کلیک کنید.


وقتی عضو گروه هستم گوشیم به طور مرتب ویبره میخوره.چکار باید بکنم؟
شما میتونید گروه رو بیصدا کنید در این صورت پیغامی روی صفحه گوشیتون نمیاد. و فقط به عدد جلوی گروه اضافه میشه ، با باز کردن گروه میتونید مطالب جدید روببینید. برای راهنمای بیصدا کردن کلیک کنید.


من چند تا مطلب دارم اما نمدونم باید کجا بزارم. باید چکار کنم؟
به مدیر اطلاع بدید.


من عضو گروه فیلم و عکس ها هستم.چکارکنم حجم اینترنتم زود تمام نشه؟
شما میتونید از داخل تنظیمات واتساپ گذینه دانلود اتوماتیک رو غیر فعال کنید.در این صورت فقط مطالبی دانلود میشه که خودتون دوس دارید. برای راهنمای غیر فعال کردن دانلود اتوماتیک کلیک کنید.


چرا نباید عکس و اسم گروه را تغییر داد؟
اسم و ایکن گروه به صورت ثابت هستند. و فقط توسط مدیر عوض میشه اگه پیشنهادی برای اسم و عکس دارید به مدیر اطلاع بدید.


اگه تو گروه ها مطلب نزارم و فعال نباشم آیا از گروه حذف میشم؟
در حالت عادی حذف نمیشید . حداکثر تعداد اعضای هر گروه بین 50 تا 70 نفر هست که هر گروهی به این حد برسه برای این که اعضای جدید براشون جا باز بشه اعضای غیر فعال حذف میشن.
فعال بودن به این معناست که در هر گروهی که هستید حداقل روزی یک مطلب مربوط به گروه بزارید.


اگه فعالیتم زیاد باشه امتیازی داره؟

معمولا مدیر ها از بین اعضا انتخاب میشن و فعال بودن یک امتیاز ویژه محسوب میشه.همچنین کسایی که فعالیتشون زیاده تو گروههای بیشتری میتونن عضو بشن.

من میخوام دوستمو دعوت کنم. باید چکار کنم؟

هر شخصی برای عضویت باید شخصا به مدیر پیام بده. شما میتونین شماره مدیر رو بهش بدید که درخواست بده و یا آدرس صفحه عضو گیری رو براش بفرستین. (http://avo.blogsky.com/1394/04/13/post-5/)

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.